12 komentāri
  1. Man ļoti patīk šī stila tērpi, bet... kādam citam mugurā. Man ir tāds stereotips, ka tie piestāv tādām miniatūrām un smalkām būtnēm :) nu tādām, kāda es noteikti neesmu :) ... nu kaut kā tā :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu es arī arī neesmu no smalkā gala, un daži no šiem tērpiem manā izpildījumā līdzinātos siena kaudzītēm, bet nu acis pieverot man tik un ta patīk pasapņot par šīs dekādes glamūrīgumu:)

      Dzēst
  2. ...vai jā un nepatīk man 70-to gadu modes vai mazliet vēlākas ar visām kļošenēm un lielajiem atlokiem. Es pat nevaru skatīties šī laika filmas, pat ja tās ir labas filmas, jo man traucē visa tā ''galantērija'' :)))))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. O, tie septiņdesmito gadu mega atloki mani arī tracina, bet dažas maksi kleitas no šīs dekādes gan es varētu iedomāties sev mugurā:) Kļošenes man arī grūti pārgremojamas...

      Dzēst
  3. O, izskatās interesants seriāls!
    Man arī tīk to gadu mode. Sākot no 50 gada līdz apm.65gadam. Un tad no 90gadu otrās puses līdz mūsdienām-viss trikotāžveidīgais!

    Brīnišķīgas kleitas!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā,piekrītu - kaut kas tur pa vidu starp 60.ajiem un 90.ajiem ir tā ne visai:) Un trikotāža man arī rullē!

      Dzēst
    2. Kaut gan, ja tā padomā..daža laba trapečveida kleita 70-tajos ir tīri tā neko :D Man patīk daži kremplīni. Kā audumi. Un arī brokāti(tas gan vairāk uz 60 velk, man mammai bija brokāta kāzu kleita).

      Dzēst
  4. Tērpi tajā filmā ir izcili, bet pats seriāla sižets ne mani, ne manu kungu neaizrāva, diemžēl... bet katram savs... man patīk princeškleitas, renesanse, rokoko, Viktorijas laikmets, gotika... vienmēr gribas kādu detaļu savā tērpā ar kādu no šīm elpām... un vēl Āzijas stila tērpi... es šodien tik skaistu samta audumu noskatīju... siekalas tecēja glāstot audumu...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es vēl tikai seriāla pašā sākumā esmu. Nekas jau diži dziļš tur nav, un cik saprotu, pastāv jautājums, vai zemo reitingu dēļ Pan Am seriālam nenogriež nākamās sezonas pastāvēšanas iespēju. Bet nu man aviācijas tēma ir dikti tuva, tāpēc komplektā ar 60.gadu modi, man šis seriāls aiziet uz "urrā":)
      Āzijas tērpi - mmm, tie ir kaut kas īpašs! Un par iepriekšējo gadsimtu modi es pat nemaz neizdomājos - tur taču ir tik daudz skaistu lietu!

      Dzēst
  5. patīk tās feinās kleitas. bet man laikam vairāk ir tuvs 80 gadu stils. tik krāsaini, koši apģērbi. patīk tīras košas krāsas tērpos. vīrs man bieži pārmet, lai takš kaut kādā vienotā krāsu gammā pieturos. savādāk brīzām kā luksafors esot es :D

    AtbildētDzēst
  6. Man ļoti patīk Skārletas O'Hāras tērpi no seriāla http://www.imdb.com/title/tt010891, un 60. gadu mode vispār ir kas īpašs...

    AtbildētDzēst