25 komentāri
  1. Paldies par pēdējām bildēm. Kā man patīk tuksnesis, Tavām acīm skatīts! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, Aija! Mēs piektdien izmetām loku pa mazāk populāriem Katāras kaktiņiem, tāpēc arī bildes tādas pieticīgākas:)

      Dzēst
  2. Kāpēc visas manas druškas uz LV dodas jūnija vidū? :(((

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es tur būšu līdz pat augusta beigām (šiten es dikti smaidu par šo faktu:):):). Vai Tu pa vasaru arī atbrauksi?

      Dzēst
    2. būšu jūlija vidū līdz augusta vidum, varbūt saskriesimies

      Dzēst
    3. O, nu tas gan būtu jauki:) Sazināsimies tad pa epastiem pēčāk;)

      Dzēst
  3. Atbildes
    1. Paldies, Inese! Es, savukārt, vienmēr priecājos par Tavas puses bildēm - paties', man tās ļoti iet pie sirds!

      Dzēst
  4. feinais haosiņš - tās pēdējās bildes drusciņ biedējošas, lai arī zinu, protams, ka tuksnesis nav izņēmums bieziem un plāniem galiem :)))
    Kleitiņa top skaista - patīk, ka dalies pieredzē ar man svešiem materiāliem (es šūšanā patiešām esmu zīdaiņa posmā :D)
    P.S. Pirmajā bildē meitukam fonā tās pudeles vajadzēja vai nu nogriezt vai aizsmērēt :)))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. ļoti ceru, ka būs iespēja Tevi satikt mītavā :)

      Dzēst
    2. Hahaha, es tik pēc Tava komentāra izlasīšanas piefiksēju tās pudeles no mana vīra "rokdarbu stūrīša":):)
      Un es arī ļoti ceru šovasar tikties "dzīvajā"!

      Dzēst
  5. Oh, cik ilgi neesi bijusi LV. Lai izdodas izbaudiit! Un man shaadi haotiskie ieraksti patiik loti :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja, tādi nu ir tie nevēlamie blakus efekti, kad mamma un tētis nāk no dažādām zemeslodes pusēm - nākas līferēties, kuriem vecvecākiem bērnus kurā vasarā atrādīt:)

      Dzēst
  6. Jauki būtu satikties reālajā dzīvē beidzot! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ļoti, ļoti ceru, ka šajās garajās vasaras brīvdienās tas patiesi izdosies:) Ceru, ka arī pie Laines uz blogsalidojumu tikšu, un Laine mani ņems pretim:)

      Dzēst
  7. Paldies Tev, Lelde, par siltajiem vārdiem! Vai Tu arī pa vasaru ciemosies Latvijā?

    AtbildētDzēst
  8. Lai raiti šujas kleita! Gan jau gatavo rezultātu Tavā blogā drīz ieraudzīšu! :)
    Un - visi labas veselības vēlējumi no manas puses! Lai dziedē laiks, darbs, bērni un iedvesma, ceļojumi un vīra sabiedrība! :)

    AtbildētDzēst
  9. Nu traki ar tām slimošanām....:(

    Kad būsi LV-varu piegādāt kādi maišeli ar skaidiņām:D, ir kur dabūt.
    Man jautājiens-tās lentītes-tās tādas, ka slīpā diega, nu tādas četrkāršas, ješu kā dāvanu sainņõšanai-taisnas, tikāi bezgala vieglas un plānas? Un elastīgas? Izpētījos visur, bet ta arī līdz galam neiebraucu. Vienmēr nopētu gatavos izstrādājumu iekšiņas ar tādām un apbrīnoju, ka ir cilvēkiem luste iekšvīles apšūt:) Bet nu smuki jau bezgala!!!
    Iefascinēja tā uzparikte tuksnesi-ar tām izlietnēm un boileri ārpusē-tas kas tas tāds?!?! Nevarēju iebraukt, kur funktieris-āra pārvietojamā mazgātuve, dušas, kas?

    A pudelītes fonā...Izskatās garšīgi:D Mazos daudzumos. Nu asinsritei, tā teikt:D

    AtbildētDzēst
  10. Šo komentāru ir noņēmis emuāra administrators.

    AtbildētDzēst
  11. Cik savdabīgi šādas bildes vienā rakstā :)

    AtbildētDzēst