13 komentāri
  1. oho, cik Tu čakla! es tik lasu un lasu, un lasu, bet ieraksts kā nebeidzas, tā nebeidzas! esi kārtīgi pastrādājusi, un es nemaz neteiktu, ka darbiņi ir "garlaicīgi" :) meitenes var būt starā par tik čaklu Mammu!

    AtbildētDzēst
  2. Ak tā tās gumijas šuj!! Jau tik daudzus apģērbus bērnam ar gumijām esmu šuvusi, tāpēc kauns atzīties, ka līdz šim nezināju, kā lai panāk tādu efektu, kādu vēlos. Tagad amats rokā! (vismaz teorētiski :))

    Un vispār kompliments par ierakstu, ļoti interesanti bija lasīt no sākuma līdz beigām. Apkakles manā skatījumā vispār pasaka.

    AtbildētDzēst
  3. Nu Tu noplosījusies kā lauva!!! Fantastika, ko tik neesi saražojusi - rodas iespaids, ka Tev naturālā saimniecība mājās - visus apšuj, i labāk nekā veikalos nopērkams :)
    Apbrīnoju Tavu prasmi rīkoties ar tehniku, man tā ir tāda ķīniešu ābece, ka tikai taisnās vīles vien protu nošūt un no savas jau tā prastās šujmašīnas neko daudz arī nesaprotu :(

    AtbildētDzēst
  4. Ļoti izdevušies un praktiski tērpi, bez kuriem bērnu ikdiena nav iedomājama! ...un par Tavām mašīnītēm nenopriecāties, bet galvenais, ka proti tik perfekti tās pārvaldīt ! Nu superīgi, ļoti iedvesmojoši.

    AtbildētDzēst
  5. Ai, čaklīte. Man ar tā sūšana saistās tikai ar taisno vīli, bet liels paldies, ka parādīji to pūšamo iestērķelējamo - sen jau par tādu domāju, bet nezināju, ka ir.... Kur tādu var nopirkt?

    AtbildētDzēst
  6. Es līdz galam nesapratu - tas viss uzšūts vienā dienā? Gar zemi. Lieliski apģērbi. Lūk, ko nozīmē pamatīgs "aprīkojums" un prasme ar to rīkoties. Cepuri nost.

    Tavas šujamās mašīnas jau ir aplūkotas, appētītas un apjūsmotas. Šoreiz man patika tā bundžiņa ar uzrakstu "Draziņas". :)))

    AtbildētDzēst
  7. Un "gotovs" man arī patika! :)))

    AtbildētDzēst
  8. Mjā-laimīgās meitenes!!!
    Pamatīgi esi sašuvusies! Forši! Man ļoti tīk tie mežģīņu legingi. Un pie pidžamiņas nospriedu-kā no profesionālas ražotnes! Glīti.
    Vai Abakhan tur arī ir, vai audumi nākuši no šejienes?
    Un PALDIES par gumijas piestrdes atrādīšanu. Sava puiškāna bikšelēm katreiz savādāk piešuju gumiju, tā arī neesmu atradusi savu zelta variantu:) Jāpamēģinā būs šitā.

    Forša Draziņu bondzele :D

    AtbildētDzēst
  9. Fantastisks ieraksts! Izlasīju vienā elpas vilcienā! Apbrīnoju Tavu šūšanas ātrumu - vienā dienā dabūt gatavus tik daudzus skaistus apģērbus:)))
    Draziņu savāktuve feina! Būs jānošpiko:)))

    AtbildētDzēst
  10. Ļoti ražiga dieniņa!Un paldies par "virtuvi" - arī es daudz jauna uzzināju....Ļoti patīk tie baltie legingi!

    AtbildētDzēst
  11. Paldies par krekliņa apkakles piegriešanas formulu,jo man līdz šim bija patiešām grūti notrāpīt vajadzīgo garumu. Nu čakla Tu esi, par ko meitenēm droši vien liels prieks- legingi vienkārši super!

    AtbildētDzēst