6 komentāri
  1. Bikses izskatās superīgi ērtas un foršas! :) Jauki, ka esi atradusi SAVU bērnu modes žurnālu. Man vienmēr ir problēmas atrast puikām ko sakarīgu... bet varbūt tāpēc, ka žurnālos tomēr meitenēm ir vairāk modeļi, vismaz man tā liekas.

    AtbildētDzēst
  2. Superīgas, es skatoties uz meiteņu aktivitātēm kāreizi aizdomājos, ka standartbikses nav bērniem ērtākais variants, šādas bumbierenītes laikam ir labākais!
    Un nošūts glīti, nezinātu, nepadomātu, ka pašrociņām!
    Ceru, kādreizi arī man šādi sanāks :D vēl jau visa dzīve priekšā....

    AtbildētDzēst
  3. Bikses ir superīgas!!! Un žurnāls izskatās (un izklausās) patiešām labi!!! :)

    AtbildētDzēst
  4. jā, man jau ar sagribējās savai Princesei šitādu smukumu :) Tā īsti gan nepieleca, kā to dabūt gatavu tikai ar vienu vīli mugurpusē, bet gan jau ka kaut ko varētu sadomāt arī savādāk :)

    AtbildētDzēst
  5. Tas žurnāls izskatās varens... un bikses pa pirmo! Es šodien abakhan audumu bodē pie šitā mērkaķauduma stāvēju un domāju, ko diez no tā uzšūt, - tā arī nepaņēmu :) Laikam iešu atpakaļ. :D

    AtbildētDzēst