9 komentāri
  1. ar atgriešanos :)
    Galdiņš fantastisks (arī vīrs tāds pats :D)... Lai nagi niez uz jauniem darbiem, bet neskrāpē jauno mēbeli :)))

    AtbildētDzēst
  2. Jauks ceļojums izdevies un fantastisks darba stūrītis! Ar to arī apsveicu! :)

    AtbildētDzēst
  3. ar atgriešanos bloglandijā :D
    galds super. man ar svarīgi ir vieta kur strādāju. :)))
    lai radoši darbiņi top! :)

    AtbildētDzēst
  4. Biju jau sagarlaikojusies, pēdējās dienas šaustīju sevi - nu jau nedēļa taču ir garām, tā kā būtu jābūt jaunam rakstiņam, par ceļojumu :)
    Ar atgriešanos!
    Pirmā bilde ārprātīgi skaista.
    Šujmašīnas galdiņš un krēsls feins, nav brīnums, ka nagi niez :D
    Starp citu, ar tādam lietām neplātās, bet man nav kauns, ja kas :D Paldies par bildi ar to stienīti un diega spolīti, tagad man pieleca, kam tas tāds vajadzīgs :D

    AtbildētDzēst
  5. Paldies, Inese! Vīrs mani tiešām patīkami pārsteidza:) Centīšos neskrāpēt jauno galdiņu, bet garantēt nevaru:):)

    AtbildētDzēst
  6. ahhh..kas par galdu ;)))!!!!

    AtbildētDzēst
  7. Super!
    Es skatos un nevaru iebraukt-Tu esi Vācijā? Bet Tev štepseļi zem galda angļu? Un kam tas statīvs? Priekš šujenes? Es ar te kādu brīdi štukoju(kopš man ir overloks), ka šujenei arī vajadzētu pagarinātu stienīti....
    Galdiņš ir dievīgs-tiešām ļoti rosinošs uz šūšanas darbiem. Man ļoti tīk arī visas citas detaļas, kas ir uz galdiņa

    AtbildētDzēst
  8. Paldies, Aija, Madara, Daiga, Happy Home un Zkss! Tagad tik jāķerās klāt pie šūšanas, bloglasīšanas un rakstīšanas. Man jau dikti pietrūka tās blogošanas. Kaut ko jau palasīju savā telefonā, bet tas nav tas pats, kā pie kompjūtera sēžot:)

    Daiga - es jau nedaudz nošmaucos, un uzreiz neatskaitījos. Man parasti paiet kādas dienas divas aklimatizējoties pēc lidojumiem:) Jā, un lielo diegspoļu turētājs ir feina manta.

    Zkss - esmu Katārā un štepseļi te kā Anglijā, jo Katāra līdz 1971 gadam bija Lielbritānijas protektorāts. Tā nu vēl tagad te ir Anglijas štepseļi un Dettol ir vienīgais par labu atzītais dezinfekcijas līdzeklis:)


    Uh, kad man par garu atbildi sanāca:):)

    AtbildētDzēst
  9. Jauks gan galdiņš gan ceļojums bijis!

    AtbildētDzēst