14 komentāri
  1. Pai, pai SB....
    Būs jau labi. Un redz cik labi, ka proti redzēt zīmes. Tas par to vjetnamieti... Dažreiz tiešām tāds kniebiens dupsī iekniebjas smadzenēs uz ilgāku laika sprīdi:)
    Ja esi lasījusi par Poliannu...varēja taču būt daudz trakāk-varēja nolūzt divi riteņi, nu labi ka tā-labi ka tikai viens :)
    Varēja taču šujenei sadegt motors, nu štrunts tak par pogcaurumu...Un galvenais tak-KA BĒRNI IR VESELI!

    Vai tai spilvenā pati šuvi sirsniņu? Dikti glīši sanācis! No kurienes motīvs?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, paldies, Zkss:):) Jau esmu nomierinājusies, un uz visu paskatījos ar smaidu:) Polianna man bija viena no mīļākajām grāmatām - paldies, ka atgādināji par tās esamību. Būs vēlreiz jāpārlasa, jo ar Poliannas dzīves uztveri visu redz gaišākās krāsās!
      Un bērni tiešām veseli, smaidīgi un mīļi - viss notiek!
      Sirds motīvs ir no embroiderthis.com. un izšuvu to uz sava "Brāļa" PE 770

      Dzēst
  2. Ļoti glīts spilventiņš. Sirsniņa pasakaina!

    Un Priecīgu Sirsniņdienu! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, Aija! Sirsniņa tiešām jauka - ar tādiem interesantiem izliekumiem. Un arī Tev un Taviem mīļajiem priecīgu Šo Dienu:)

      Dzēst
  3. Ļoooooti skaists spilventiņš!
    izšuvumi uz drēbjstrēmelītēm pasakaini!
    lai sirds runā, skaistu Sirsniņdienu!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldiesiņš, Daiga! Man pašai nāca par svētību šāda te visu dekoratīvo dūrienu izmēģināšana, jo tagad man ir sava veida katalogs ar "dzīviem" dūrieniem nevis tikai shematiskas atsauces mašīnas instrukcijā. Un skaistu Sirsniņdienu arī Tavā pusē!

      Dzēst
  4. Ļoti skaists spilventiņš sisrsniņdienai... un nebēdā par šujmašīnu... šodien viss notiek ar mīlestību...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Aggie, paldies:) Par šujmašīnu jau paspēju sabēdāties, nomierināties, samierināties, un ari pieņemt kādu ļoti nopietnu jautājumu šajā sakarā;) Priecīgu Tev ar'!

      Dzēst
  5. mazie izšuvumi...kā sīkumi no bērnības, kas silda sirdi. Būs labi!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Elīna - kāds jauks salīdzinājums izšuvumiem:):) Trapīgi jauki:) Paldies!

      Dzēst
  6. Ļoti sirsnīgs spilvens! Fantastiski! :) Tādas un tik skaistas sirdis tikai krustiņotājām biju redzējusi. Jauki redzēt, ko spēj Tavs darba instruments. :)

    AtbildētDzēst
  7. Man šai nedēļai bija diezgan liels darbu saraksts, bet.. mana mugura tomēr nebija tik stipra izturēt šo plānojumu un noguldīja uz gultas... un mana vislielākā Valentīndienas dāvana bija mani tuvākie, kas mani aptecēja. Esmu pateicīga par to.
    Pēc pozitīsma mācības - jo vairāk mēs pateiksimies par to, kas mums, jo vairāk tā būs...
    Manas domas saistībā ar tavu ziņu...

    AtbildētDzēst
  8. Ak, tu, dieniņ, tie sīkie izšuvumi ar nežēlastībā kritušo Singer! Es ģībstu! Tādu dēļ vien mašīnu varētu nopirkt :)

    AtbildētDzēst