9 komentāri
  1. ĀĀĀĀ, cik smukas mežģīnes!!!!!

    AtbildētDzēst
  2. ak, Dies' kāāāāds skaistums - es tur laikam nomirtu aiz laimes (vai arī aiz skrobes, ka nevaru to visu nopirkt...)
    Vai Tu jau esi kļuvusi imūna pret šo krāšņumu?

    AtbildētDzēst
  3. Es nezinu, kur tu dzīvo -, bet dod viņiem LV karti un lai droši brauc un ver kādu krāsainu- krāsu pilnu mežģīņ-audum bāzi vaļā. Tur jau neko šūt nevajag:) ietin jaunkundzi un lai dodas:)

    AtbildētDzēst
  4. ak dievs kādi krāšņumi un skaistumi :)))
    toč iesaki lai brauc uz LV un ver bodi vaļā ;)

    AtbildētDzēst
  5. Zkss - Jā, šeit katra auduma bodīte pilna ciku cakām. Man jau brīžiem liekas, ka par daudz, bet vietējās dāmas tādos tērpos izskatās pat ļoti labi. Plašākai publikai jau šis daiļums netiek rādīts, jo drēbēm pa virsu tiek vilkta abaija, bet tipiskās katāriešu kāzās gan ir ko redzēt - kleitas visās varavīksnes krāsās:)

    Inese - pirmajā gadā man acis uz visām pusēm leca, un galva griezās no tā visa. Tagad jau esmu nedaudz aprimusi, bet tāpat jau šo to nopērku:)

    ...ar cieņu un smaidu,..esmu Katārā, blakus Saudu Arābijai un Apvienotajiem Arābu Emirātiem

    Madara - nebūtu slikta ideja:)

    AtbildētDzēst
  6. Man sākumā arī, bildes skatoties, likās - ak, cik krāšņas un skaistas mežģīnes un ciku cakas, bet tad pamodās praktiskā puse - man nebūtu nekā, kur tādas izmantot, un arī Tavs komentārs "kādi krāšņumi un spīdumi patīk vietējām dāmām" lika noprast, ka arī Tev joprojām ir latvietes mentalitāte, un visa satinusies mežģīnēs Tu tur nestaigā. :D

    AtbildētDzēst
  7. Skaisti un ļoti, ļoti krāsaini! :)) :)))
    Noteikti ir interesanti dzīvot tik eksotiskā zemē! Varbūt Tu mums šad tad varētu pastāstīt par šīs zemes cilvēkiem, viņu dzīves veidu?:)) Tu noteikti redzi šo zemi savādāk - atšķirībā no tiem, kuri Katārā uzkavējas pāris dienas, vai nedēļas...

    AtbildētDzēst
  8. Man laikam ir riktīga latviešu mentalitāte, jo mežģīnes un spīdumi nekad nav interesējuši, bet šādā tirgū es nebrīnītos, ja arī man paslīdētu kāja...
    Paldies par tik interesantu ierakstu un, jā, piekrītu
    Ingai, ka būtu ļoti interesanti palasīt un apskatīt bildēs, kā ir dzīvot tik eksotiskā zemē ;)

    AtbildētDzēst
  9. Diāna - jā, latvietes mentalitāte manī sēž joprojām:) Nezinu, vai tas ir labi, vai slikti, bet tā nu tas ir...Vietējās meitenes gan te "atlaiž" - gan kosmētikas daudzuma ziņā, gan tērpu krāsainības ziņā, bet nu viņām piestāv. Es noteikti pēc tādās pārdekorētas jaungada eglītes izskatītos, ja tā saģērbtos vai nokrāsotos...

    Inga - būs man turpmāk jāiekļauj savos ierakstos šādi tādi fragmenti par vietejo kolorītu un dzīves veidu. Paldies par interesi!

    Laura - man jau arī šad tad paslīd kāja, bet tā uzmanīgi, ka latvietei pieklājas:):)

    AtbildētDzēst