22 komentāri
  1. Es tev sekoju un tu man arī seko. tagad piesekoju tev arī Twiterī. Eh, internets... :))) Toties šī blogu padarīšana man ir radījusi izjūtu, ka vismaz daļa blogu autoru šķiet kā labi paziņas. (Iespējams, izjūta ir mānīga, bet tik un tā ir patīkama šī paralēlā dzīve - ar nosacījumu, ka dzīvojam arī īsto!)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Lai dzīvo internets! Labo paziņu sajūta ir tomēr forša padarīšana!

      Dzēst
  2. Tu man seko, jo vienreiz esmu redzējusi tavu komentāru pie sevis :) Un vienreiz esam pat stundu pa telefonu nopļāpājušas ;)

    AtbildētDzēst
  3. Es sekoju, lai gan pat īsti neatceros vai esmu krāsainajā foto kvadrātiņā, jo labāk izmantoju Google Reader.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ā, nu re če - kvadrātiņos Tevi neatradu. Google reader sekotāji laikam tur neparādās, bet tagad zināšu, kur Tu virtuāli mājo. Paldies:)

      Dzēst
  4. Mēs viena otrai sekojam un komentējam... viss kārtībā...

    AtbildētDzēst
  5. Mana šī gada apņemšanās ir tieši tāda pati - neapgrūtināt sevi kaut ko apņemoties. Pagaidām šī apņemšanās tiek pildīta godam.
    Tavā domu burbulī iznācis labs salikums "šūt kurpes" :D Šito es gribētu redzēt :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī pamanīju to pašu kurpju šūšanu un arī gribētu redzēt :)

      Dzēst
    2. Hahaha:):) Es tik tagad to pamanīju. Varēt jau pamēģināt šūt arī kurpes, vai ne:)

      Dzēst
    3. LV tiek uz pasūtījumu šūtas kurpes, skaistas, tikai neatceros nosaukumu :(

      Dzēst
    4. Vai Tu domā ZoFa apavus? Jā, tur ir pamatīgs cienītāju pulciņš :)

      Dzēst
  6. Vēl gadu atpakaļ tikai lasīju (jo vēl nebija sava bloga) tagad jau arī sekojam!:)

    AtbildētDzēst
  7. Viena otrai sekojam un zinam arī ar ko kvadrātiņš nodarbojas :)

    AtbildētDzēst
  8. Abpusēji sekojam viena otrai blogpasaulē, atradu Tevi arī čivinātavā.. :)

    AtbildētDzēst
  9. Lasu un priecājos par labi rakstītiem tekstiem, smukām bildēm un citu pasaules malu. Mani laikam nelasi, bet es arī dikti daudz nemēdzu rakstīt - labi, ja pāris reizes mēnesī :)

    AtbildētDzēst
  10. sekoju,lasu un priecājos.. kvadrātiņā ar esu, nāc ciemos..

    AtbildētDzēst
  11. Sekoju arī es :) Tagad... Es gan neesmu nekāds izcilais lasāmgabals - bet ielūkoties laipni lūgta :)

    AtbildētDzēst
  12. Man ļoti ērti sekot līdzi jaunumiem caur bloglovin.com, man tā ir kā ikdienas avīze. Es izlasu vienmēr visu, arī no sava bloga daudzu komentētāju blogus esmu atklājusi, un vienmēr izlasu visu jauno. Tik ar to komentēšanu ir kā ir:D man nepatīk logoties google kontā. Ja ir tikai vārds e-pasts jāaizpilda tad tas notiek fiksi (whimsicalagnesiga.com, piemēram).
    Tā kā Sarkanās Bietes blogs man jau kādu laiku dzīvo bloglovin sadaļā Life style:) un neko nepalaižu garām:)

    AtbildētDzēst
  13. Es visticamāk nevienā kvadrātiņā neparādos, jo tāpat kā Iveta, visiem sekoju caur Bloglovin.
    Bet ar nepacietību gaidu katru jaunu Tavu ierakstu! :c)

    AtbildētDzēst
  14. Es ar sekoju caur Google Reader. Man pašai ir blogs par šūšanu - moriarwen.id.lv , kurš tieši tagad ir "under construction", jo mainās serveri un bloga mājvieta...

    AtbildētDzēst
  15. Es arī Tev sekoju un vienmēr ar īpašu prieku gaidu Tavus ierakstus par šūšanu :). Man arī ir blogs, kurā gan nedaudz iezadzies klusums, bet to pavisam drīz iztrenkāšu :). Meklē mani: pulveris.lv

    AtbildētDzēst