17 komentāri
  1. Pirmās bildes burdas virsraksts iedvesmojošs!
    Foršas vistas un gaiļi.
    Es savus darbu plāniņus ik pa laikam sarakstu kladītē, uz lapiņas, tad nobēdzinu, un tad plāniņi mainās. Štukoju, ka vajadzētu kaut ko līdzīgu šitādam šūšanas kalendāram izveidot(manā gadījumā, bez noteiktiem termiņiem)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī rakstīju kladītē, un pēc tam to kladīti kaut kur "iestādīju", tāpēc tagad mēģinu pierakstus veikt digitālā formā. Varbūt līdzēs?:)

      Dzēst
  2. Man prieks par Taviem radošajiem plāniem un arī par jau paveikto! Skaisti un iedvesmojoši! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, Aija! Lai nu man izdotos kaut vai pusi no tiem plāniem īstenot:)

      Dzēst
  3. Nekad neesmu gribejusi shuut, bet tu tik garshiigi raksti!!

    AtbildētDzēst
  4. WOW man acis uz kātiņiem, skatot tavu darbistabu. Pag, paņemšu lupatiņu un siekalas noslaucīšu :D
    Es šūšanas darbus plānoju pa dienām, datumiem, dead line parasti nostrādā :D Lieku rindā visus, bet ja ir kāds ČP, tad atļaujos samainīt vietām, lai nenokavētos kāda dzimšanas diena :)
    Otrā no tiem trim tērpiem - tā kleitiņa tiiiiiik kolosāla! Es reiz atradu tādu pašu fasonu ar šortiem apakšā. Gribu atrast audumu un piespēlēt paziņai-apģērbu šuvējai. Manuprāt ļoooti ērts vasarai būtu :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tā mana darba telpa ir tapusi ļoti pamazām, bet neatlaidīgi:) Vēl jau ir daudz ko uzlabot, bet progress noteikti ir, salīdzinot ar vienkāršu stūri uz ēdamistabas galda. Es joprojām sapņoju par atsveišķu istabu tikai rokdarbiem, bet tas patreix ir tādā neaizsniedzamā luksusa sapņa līmenī...
      Man no tevis jāmācās plānošana, jo nno Tavime dabiem jau var redzēt, ka Tev tas nostrādā!

      Dzēst
  5. Man tie šūšanas plāni sākumstadijā ir līdzīgi, tikai bez kafijas krūzes. :)
    Šķirstu žurnālus, izvēlos modeļus, tad skatos vai tam pietiek auduma (citreiz nepietiek, vienalga ķeros klāt :D), tad izņemu piegrieztni un uz priekšu! Tiem modeļiem, kas iepatikušies, dažreiz ielieku papīra strēmelīti žurnālā, taču esmu sapratusi, ka tas ir diezgan neproduktīvs darbs, jo šobrīd man ir vienas intereses un es jūsmoju par kādu modeli, bet tā kā šuju ne jau katru dienu, tad nākošajā iedvesmas brīdī (kas var uznākt ne tik drīz) gaume būs mainījusies un es gribēšu ko citu šūt. Mēdz jau gadīties, ka kaut kas tā iekrīt sirdī un prātā, ka no tā nevar tikt vaļā un tad jau tāpat atceros, kur tas bija.

    Par sīpoliem. Pat ja tos lieto maz, ir viens paņēmiens, kā vienalga izdosies tās mizas sakrāt pietiekamā daudzumā. Vismaz es tā daru. :)
    Sīpolus (cik nu man to ir nopērkot) glabāju katla telpā, tur ir sauss, un blakus ir kastīte, kurā tiek saliktas visas mizas gada laikā. Ja tagad uz Lieldienām es iztukšošu šo kasti, tad tūlīt nākamajā reizē, izmantojot sīpolus, mizas ceļos uz šo kasti. Pa gadu, tici man, pat maz lietojot sīpolus, olu krāsošanai mizu būs pietiemi. :)

    Nu tā pēdējā bilde! Uh un ah! Kā man tas patīk! Tev ir divi overloki?
    P.S. Kopš vakardienas man ir jauna šujmašīna. Cenšos ar to sadraudzēties. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Papīru strēmelīšu likšana žurnālos man arī bija populāra, bet diez vai to varētu saukt efektīvu manā gadījumā. Vēl tagad atrodu pa kādai papīra strēmelītes atzīmei vecākās Burdās, kaut gan atzīmētie modeļi tā arī nav dzīvē materializejušies:)

      Jā, sīpolus sāku krāt stipri par vēlu, acīmredzot:(Būs mācība citiem gadiem...

      Tas viens ir overloks un otra koverloks/plakanšuves mašīna. Abas no Brother kompānijas.

      O,pastāsti ko vairāk par savu jauno šujamdraudzeni!!!

      Dzēst
    2. Būs stāsts, būs, taču nedaudz jāpagaida. Man taču ar tām uzpariktēm jāiepazīstas! :)

      Dzēst
  6. Ja es tās drēbes mācētu šūt, tad varbūt arī ko plānotu...

    Bet tava darbistaba... sper, duper... man uz darba galda tādu kārtību nemaz nesanāk uzturēt...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es jau tā viltīgi nobildēju pirms kārtējā radošā bardaka izveidošanās:):)

      Dzēst
  7. Man laikam rēgojas. Tas overloks pēdējās bildes kreisajā stūrī ir tās pašas bildes labajā stūrī esošā overloka spoguļatspulgs?! :DD Tev ir divi overloki?! Uh!

    Savus šūšanas plānus es pierakstu blociņā. Turpat arī tos aizmirstu līdz nākamajai plānošanas reizei, kad pāršķirstu iepriekšējos ierakstus un nobrīnos par sevi :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Overloks un koverloks.

      Plāni mums identiski :D

      Dzēst
    2. Jā, viss ir pareizi - overloks un koverloks:)

      Dzēst
  8. jāaaaaaaaa (te ir liela ielepa un nopūta:D) ja sevi uzskati šūšanā tikai par amatieri, tad kā man sevi dēvēt????? :)))) redzot visu šo pārbagātību, zināšanas šujmašīnās un to agregātu daudzumu? es te nobālu ar savu taisno un zigzag vīli, maza melna kaktā ierāvusies :D

    AtbildētDzēst