13 komentāri
  1. Dikti feini modeļi!
    Kvantumlēciens ir tikai par desmitgadi;), saldie 70-tie.
    Kā man patīk tās meiteņu kleitiņas, mmmmmm....

    AtbildētDzēst
  2. Ak cik skaisti, saku par visiem modeļiem... Ka tikai vēl būtu iespēja, laiks un vieta tādu košumu vilkt un visādi skaisti ar to ''iznesties'' :). Paldies, ka ļauj kaut acis pamielot :)

    AtbildētDzēst
  3. Oh un Ah par cotoure... tik skaistas kleitas...

    AtbildētDzēst
  4. Un Simplicity tikai 85 centi jums maksā??? jeb tā ir tikai kāda vecum veca cena???

    AtbildētDzēst
  5. Skaisti Tavi krājumi :) Man ar tāda pati žurkas daba + patiešām esmu arī žurkas gadā dzimusi :D

    AtbildētDzēst
  6. Pirmais kleitas modelītis ļoti patīk :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī tas vislabāk patīk! Viss vecais nāk atpakaļ :)

      Dzēst
  7. eh uzdzini nostaļģiju atkal iziet saviem veciem žurnāliem cauri un pameklēt ko interesantu :)

    AtbildētDzēst
  8. Labi ka man palikuši vecie žurnāli, iešu apskatīšos!@

    AtbildētDzēst
  9. Cik forši izgriezumi, ak nostalģija :)

    AtbildētDzēst