15 komentāri
  1. Fantastiski. Tas viss taču ir milzīgs darbs. Sīkās detaļas prasa ļoti daudz laika. Tu esi varone. Es jau kuru gadu izlīdzos ar to pašu adventes kalendāru, eglei svārku nebūs, bet par kleitām sev pašai es pat nesapņoju.

    AtbildētDzēst
  2. Tos tu sauc par sīkumiem???? Pa kuru laiku tu strādā algotu darbu, mazgā traukus un vēl tos pašus makaronus ar sieru pagatavo? Visas tās sīkās detaļas taču prasa daudz laika un detaļu tavā "atskaitē" ir tiešām daudz un tiešām rūpīgas!

    AtbildētDzēst
  3. ku foršs adventes kalendārs... ku forš viss pārējais... elpa aizraujas... bet par tā dienām gan taisnība... vaig vairāk...

    AtbildētDzēst
  4. Vienreizējas kleitas Tev un eglītei arī:)! Bet sāpošo sprandu jau esmu pieņēmusi kā ikdienu, laikam arī es darbojos pilnīgi nepareizi:), šad tad palutinu muguru ar masāžām !

    AtbildētDzēst
  5. Tie egles brunči ir TIK trakoti feini.. un Adventes kalendāra ideja ar laba.. un par Tavas kleitas audumu vispār ne ņau neteikšu..elpa aizrāvās.. :)

    AtbildētDzēst
  6. Tev nu gan tā blusa ir gigantiska, ka tik daudz darbiņus esi paspējusi pie tās izmēra laika resursa :)))
    Eglītei bruncis grezns un kleita ku skaista top... Fantastiski darbiņi :)

    AtbildētDzēst
  7. Kad es pirku arts&crafts veikalā savai eglei brunčus, tieši nodomāju - kāds noteikti tādus var uzšūt pats mājās.. Un nekļūdījos! Fantastikas lietiņas esi sastrādājusi! :)
    Mans augstākais sasniegums šūšanā pašlaik ir iegādāts maziņš rokas singerītis, ko izmantoju atirušās aizkaru malas piešūšanai. Tā kā šuvu nenoņemtus aizkarus, tad vīle ir izcili viļņaina. Sēdēju un pati uzjautrinājos..

    AtbildētDzēst
  8. Oi, egļu bruncis! Tik smukas eglītes! Riktīgi ietrennējusies esi :)
    Tiešām nav nemaz maz priekš tā, ja laika nav :D

    AtbildētDzēst
  9. Mīļās meitenes, liels jums visām paldies par jaukajiem komentāriem! Laika man tiešām ir ļoti maz, tāpēc visi šīe darbi tapuši trīs nedēļu garumā - gandrīz katru vakaru pa mazumiņam. Bieži arī uz miega rēķina. Un ja nebūtu vīrs, kas labprāt šo to virtuvē pagatavo ,tad bērniem nebūtu arī to pašu makaronu ar sieru, jo mamma dažreiz strādā līdz pusnaktij:):)

    AtbildētDzēst
  10. eh kā Tevi saprotu par laika trūkumu :)
    man ar derētu kādu sauju lieka laika ikdienā :D
    smuki tev darbi. bet man kā "meitenei no laukiem" :))) paskaidro kam tas egles svārcis. es kaut ko varbūt nezinu vai palaidusi garām, bet toč nezinu kā to izmanto un kam tas :)))))0

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī nezināju, ka eglei ir vajadzīgi svārki:):) Ļāvu vīram mani pierunāt, jo viņa bērnības eglītēm vienmēr esot bijuši svārciņi, un man bija iespēja izmēģināt kaut ko jaunu:)

      Dzēst
    2. nu tad gaidīšu kādu foto ar pielietojumu dzīvē. tiešām nestādos priekšā .... :)))

      Dzēst
    3. Madariņ, tas ir apm.šitā https://www.google.lv/search?q=tree+skirt&num=100&hl=lv&newwindow=1&safe=off&tbo=d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=CqrJUO7UGIPatAaY7YCQBw&ved=0CAcQ_AUoAA&biw=1360&bih=594
      Es to uztveru kā skuju savācēju :D

      Dzēst
  11. Prieks dzirdēt no Tevis! Forši, ka viss iet uz priekšu - temps jau nav galvenais, bet fakts, ka viss notiek.
    Klau, kad Tev būs laiks ielogoties komentāriem, pastāsti man, lūdzu, kā Tu dari to "free motion" - tiešām pati grozi audumu? Tev sanākuši fantastiski apļi! Un kādu šujmašīnas pēdiņu izmanto?

    AtbildētDzēst