16 komentāri
  1. Uh, kas par bagātību!
    Taviem darinājumiem nav ne vainas, nav kur piekasīties, tie ir ļoti jauki! Es uzreiz iedomājos, cik man aizņemtu laika izšūt to tekstu ar rokām. Jā, superīga tā mašīna gan. :)
    Bet rokdarbu istaba! Kā man tas viss patīk! Man patīk tie plauktiņi, kārbiņas, viss tā pa rokai.
    Vienmēr skatos ārzemju bildes, kā tie diegi uz tiem puļķīšiem novietoti. Nezinu, Latvijā laikam daudz putekļu :D, bet šādu variantu, lai cik tas parocīgs un foršs, savās mājās neieviesīšu. Dēļ noputēšanas.
    Bet par tavu stūrīti - priecāties un priecāties. :)

    AtbildētDzēst
  2. Paldies, Hela!:)
    Pie mums ir ne tikai putekļi, bet arī smiltis - tās iemanās ielīst burtiski visur. Bet savas spolītes es laiku pa laikam vienkārši apsedzu ar auduma gabalu, īpaši tad, ja dodos projām uz ilgāku laiku. Arī šujmašīnas regulāri apsedzu, jo smiltis arī tur ielien...

    AtbildētDzēst
  3. Jā... darbistaba... :) Sapnis!

    Forši darbiņi sanākuši!

    AtbildētDzēst
  4. Teksts pirmajam mēģinājumam noteikti ir labu labais! Es tikai sapņotu par tādiem šuvumiem! Tāpat kā par rokdarbu stūrīti! Ehhh... smaga nopūta no prieka, ka Tev tāda ir un cerībās, ka arī man reiz būs!:D
    Lai izdodas Mārtiņsvētki!

    AtbildētDzēst
  5. Pievienojos vispārējai sajūsmai! Tiešām ļoti glīti. Man arī tā gribās. Īpaši jau to mašīnu. Tā tiešām ir zelta vērta. =)

    AtbildētDzēst
  6. Darboties rosinoš rokdarbošanās stūrītis un darbiņi lieliski :)

    AtbildētDzēst
  7. Tādi skaisti izšuvumi uz ķirbjinstrumentu somiņas, izskatās, ka būsi iemēģinājusi roku uz nebēdu, šāds un tāds motīvs :D

    Un tā bildē nemaz nevar nekādu vainu atrast burtiņiem, cik nez ilgi aizņem šāda pantiņa izšūšana ar mašīnu?

    Un darbistaba tik, tik gatava, lai tik kāds ņem un dara! Viss pa rokai, man arī ļoti patīk, diega spolīšu gan ir vesela jūra :D manas meitenes ātri tiktu ar tām galā, vēl šitā tur gozējas pie sienas 'nepieklājīgi' vilinoši! Tava mazā lēdija nesapņo tās dabūt? :)

    AtbildētDzēst
  8. Varu tikai pievienoties - darbistabas stūris tāds, par kura esamību nu dien var apskaust :)

    AtbildētDzēst
  9. Un ne pa tēmu - kur Tavā blogā ir iespējams atrast podziņu "sekot"? Man jau ilgstoši neizdodas.

    AtbildētDzēst
  10. Fantastiski. Man viss ļoti patīk. Man ir miljons visādu rīku un lietu, kas gaida savu bezcerīgo kārtu, kad es kaut ko tām izšūšu, un redzot, cik Tev tas skaisti sanācis, es mēģināšu arī bez šujmašīnas, ar rokām. (Vispār man jau divus gadus viens liels izšuvums putnu barības maisam stāv iesākts... Varbūt pēdējais laiks ķerties klāt, lai pēc diviem gadiem būtu gatavs.)

    AtbildētDzēst
  11. Žē, pašā, pašā augšā kreisajā stūrī ir uzraksts "Follow".

    AtbildētDzēst
  12. Cik skaisti!Cik ērti!Un Tavi darbiņi ir pavisam fantastiski!Tava tašiņa, nu jau mana ,par to man liecina pavisam taustāmi!

    AtbildētDzēst
  13. Es vēl turpinu sajūsmināties un priecāties par Tavu šujamvalstību. Pasaka! Jebšu tomēr īstenība? Lai nākošie darbiņi top raiti un iedvesma tos vada. :)

    AtbildētDzēst
  14. Tik skaisti, koši un krāsaini Tavā darbistabā! Un Tavi darbiņi tieši tādi paši! :))) Varbūt tur ir kāda saistība? Tā vien šķiet, ka ir gan:))))

    AtbildētDzēst